Gili Meno - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Gili Meno - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Gili Meno

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

06 April 2009 | Indonesië, Batavia

We hebben één dag en een nacht doorgebracht op Gili Trawangan en zijn de volgende dag overgevaren naar Meno. Trawangan is niks vergeleken bij Meno, althans dat vinden wij. Het is hier heerlijk rustig en de stranden zijn hier honderd keer mooier. Trawangan is supertoeristisch en heel veel herrie aan je hoofd, allerlei muziek door elkaar en knetterhard.

We hebben nu een leuke, comfortabele hut, voor RP 150.000,00 (€ 10,00), een lachertje. De mensen hier zijn nog net zo lui als vorig jaar, je ziet ze bijna alleen horizontaal en als je bij een tent ergens wat wilt nuttigen moeten ze vaak door anderen gewekt worden.

Morgen gaan we een daagje naar Lombok, voornamelijk om te pinnen, er zou een ATM op Trawangan zijn maar die accepteert alleen VISA en geen Mastercard, vandaar. Overmorgen gaan we beginnen met de duiken, bij dezelfde duikschool als vorig jaar, spannend,voor mij althans!!

Hier blijven we lekker een paar dagen, in ieder geval tot ik mijn brevet heb en dan, misschien nog een paar dagen Lombok en dan op naar Sulawesi.

Tot zover Gili Meno.

• 06 April 2009 - 09:38

Maudy:

He Caro en Peet,

Het heeft geen zin om te zeggen dat ik jullie benijd, maar ik doe het lekker toch!!! Hahaha, en ik zou me bijna beledigd voelen over het feit dat ze zo lui zijn! Maar ik kan het niet ontkennen hahahah! Laat je weten wanneer je je brevet gehaald hebt.... Dikke kus uit Rotterdam!

• 06 April 2009 - 14:34

Paps En Mams:

Het klimaat is er ook naar, om lui te zijn, toch? Ik zou ook de hele dag op mijn rug liggen, denk ik. Het is te hopen dat er een ATM op Lombok is want wat je dan doen zonder poen. Ben benieuwd hoe je het duiken er van af brengt.
    Doe je best en laat het ons gauw weten, kusjes van ons en tot gauw