Ubud - Padangbai - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Ubud - Padangbai - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Ubud - Padangbai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

04 April 2009 | Indonesië, Padangbai

Vandaag afscheid genomen in Ubud van Jacques en Alida. Zij zijn doorgereisd naar Sanur en wij zijn doorgegaan naar Padangbai, de toegangspoort tot de Gili Islands. We hebben voor morgen een ticket gekocht voor de speedboot naar Gili Trawangan. Vorig jaar hebben we Gili Meno gehad, nu gaan we Trawangan proberen en tevens ga ik mijn duikcursus afronden????

Het was de bedoeling om gisteren al uit Ubud te vertrekken maar Peter werd wederom geveld door 'turista'. Na drie dagen norit is hij weer helemaal het ventje en blijft, hopelijk, alles weer binnen.

Gisteren hebben we een trip gemaakt naar Tirtangga, in het Oosten van Bali, was een mooie trip. We hebben zelfs in de middle of knowhere, tussen de rijstvelden in de file gestaan, dat was minder maar er was een overbeladen vrachtauto van de weg geraakt, aangezien het hier bergachtig is geeft dat een enorme opstopping. Van de vrachtauto was niet veel meer over.

Tot zover weer ons reisverslag.

• 04 April 2009 - 14:04

Pa En Ma:

Hallo vakantiegangers,
    Vervelend die "turista", is dat nou het eten of het watergebruik.We zijn benieuwd hoe het nu met het duiken afloopt.
    We hebben hier ook een paar mooie dagen gehad maar nu is het wat minder.Nou meer weten we niet "sampai bertemu lagi" (tot ziens)Probeer maar uit!!

• 04 April 2009 - 14:06

Hans En Joke:

Haa vakantiegangers !!

Had jullie eerste bericht gemist, leuk om nu van jullie te horen !
    Ben heel benieuwd naar de foto's. Het was hier redelijk weer maar dat duurt maar en dag pffffff
    Geniet maar lekker !!
    groetjes uit Den Haag !!!
    xxxjes