Gili Meno - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Gili Meno - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Gili Meno

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

08 April 2009 | Indonesië, Batavia

We zitten nog steeds op Gili Meno en het is hier bloedheet. Vandaag hebben wij gedoken, Peter met een divemaster en ik met een instructor, dezelfde als vorig jaar. Het ging prima, ik ben naar twaalf meter gedoken en heb schildpadden en een lion fish gezien. Voordat we te water gingen kreeg ik de boodschap dat er vanochtend een aggressieve trigger fish gesignaleerd was 'heb ik dat' en dat ik de instructor moest volgen als deze weer van zich liet spreken, gelukkig hebben we 'm niet gezien. Peet was het niet verleerd, ging prima.

Morgen duik twee overmorgen duik drie en vier. Voor de rest doden we onze tijd met dezelfde activiteiten als de plaatselijke bevolking, beetje hangen, slapen op het strand, wat eten/drinken etc.

We zijn nog een beetje aan het kijken over het verloop van onze reis na Gili Meno, Sulawesi heeft nog steeds onze voorkeur.

Tot zover Gili Meno waar het ca. 38°C is.

• 08 April 2009 - 11:55

Wilma:

Hoi Peet en Caro
    Leuk om jullie weer te kunnen volgen
    Fijn dat het nu goed gaat met duiken
    Jullie liggen lekker lui in de zon hier is het weer echt holland's weer regen en koud dus geniet er maar lekker van

kusjes wilma

• 08 April 2009 - 11:58

Maudy:

He Caro,

Zelfs de vissen worden aggresief van je!!! Hoe ziet zo'n vis eruit? Hmmm straks maar even googlen! Heel vervelend ook dat het zo heet is!!! Om je even een beeld te geven van de tempratuur hier: het is 15 graden, het regent en het waait ontzettend. Das leuk he!! Heel veel plezier nog met het duiken!

• 08 April 2009 - 18:47

Pa En Ma:

Hallo luitjes,

Erg heet zeg bij jullie. Daar kunnen wij ons niets bij voostellen in dit kouwe kikkerlandje. Het is rotweer vandaag, regen en een kouwe rotwind dus geniet maar van de warmte daar. Ik ben vandaag voor het eerst na jaren wezen zwemmen. Om half 8 vanmorgen lagen jacqie en ik in het bad, heerlijk joh. Ik begin nu toch wel spierpijn te krijgen maar dat was te verwachten. We hebben 3 kwartier baantjes getrokken en toen nog een half uurtje in het warme recreatiebad. We willen dit 2 keer per week gaan doen, trudie gaat ook 1 keer in de week mee. Gelukkig komen we hier geen gemene vissen tegen, kijk aub goed uit hoor. Fijn dat Peet het nog niet is verleerd, het duiken dus, en dat het bij jou ook goed gaat. Succes met het halen van je brevet.

Tot gauw.