Jimbaran (Bali) - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Jimbaran (Bali) - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Jimbaran (Bali)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

05 April 2008 | Indonesië, Jimbaran

We zijn woensdag met Garuda Indonesia naar Balie gevlogen en zijn neergestreken ten zuiden van Den Pasar in Jimbaran. Het is hier heerlijk, mooi strand en prachtig weer alhoewel de ochtend vandaag begon met regen maar de temperatuur blijft heerlijk. We hebben hier lekker gerelaxed. Morgen gaan we met de taxi naar Kuta, dat is hier een half uur vandaan en vandaar met de bus naar Ubud, dat is een uurtje bussen. Het is het centrum van allerlei ambachten en je kan er mooie wandelingen maken, fietsen, kooklessen volgen etc. etc. Tot nu toe vinden we Bali geweldig en hebben we het dus bere naar onze zin!!

En Aal, de resorts zijn om van te dromen, ik heb al het nodige foldermateriaal voor je bemachtigd. We hebben net gegeten bij Pat-Mase, neem maar vast een kijkje op www.pat-mase.com, de keuken is in ieder geval fantastisch en gelukkig niet allemaal rijst!!! Wij hebben aardappelsoep en ravioli gevuld met pompoen gegeten, heerlijk na al die rijst.

Groetjes

• 05 April 2008 - 18:09

Pa En Ma:

Wat fijn dat jullie het naar je zin hebben. Het klinkt allemaal erg aanlokkelijk. Zelfs ik krijg er zin in als ik het lees en dat wil wat zeggen. Ik hoop niet dat jullie last krijgen n.a.v. Fitna want hier en daar zijn er toch demonstraties en verbranden ze de Nederlandse vlag. Zeg maar dat jullie uit Belgie komen, die hebben nog geen olie op het vuur gegooid. Geniet nog maar lekker en tot gauw. Groetjes van pa en ma en een pootje van Dribbel.

• 06 April 2008 - 14:18

Alida:

oh, men, hartstikke bedankt alvast. Ik smul al van jullie verhalen hoor, en heel nieuwsgierig. De toetsen van het google earth verhaal zijn al vaal van het kijken. Ik ga zeker al op die website kijken en ach wie weet, misschien moet ik alvast tafeltje bestellen. Ik blijf zeggen, geniet ervan en kom lekker bij van alles.
    groetjes Jacques en Alida.

• 07 April 2008 - 07:32

Robert:

He Caroline en Peter,

Goed te lezen dat jullie het leuk hebben!
    Geniet er van en doe voorzichtig.

Groeten Robert