Prambanan en Borobudur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Prambanan en Borobudur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Prambanan en Borobudur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

02 April 2008 | Indonesië, Batavia

We zitten nog steeds in Yogjakarta maar gaan morgen richting Bali. We zijn allebei weer koortsvrij dus het kan weer. Ondanks de 'turista' hebben we niet stilgezeten. We hebben gisteren de hindoe tempel in Prambanan bezocht en vandaag zijn we naar de Borobudur geweest. Nu zitten we te eten in een leuk restaurantje waar je ook gebruik van internet kan maken maar ook deze internetverbinding is zo ontzettend traag, is ook de reden dat we nog geen foto's hebben geplaatst, die houden jullie nog tegoed. Het weer begon vandaag heel mooi, bloed en bloedheet maar vanmiddag heeft het flink geplenst en dan is het hier een modderboel, dat wil je niet weten. Verder merken we trouwens weinig van de reacties op Fitna, behalve dan de berichtgeving in de Jakarta Post. We hebben al wel een paar keer midden in een campagne of iets van moslims gezeten en daar voelde ik me niet echt prettig bij maar dat is alweer een paar dagen geleden. Tot zover maar weer.

• 02 April 2008 - 14:30

Alida:

Allebei problemen?? je mag toch blij zijn dat je een goed hotel hebt met toilet en zo. Wat betreft de onrust; zou je op Bali weinig mee moeten maken heb ik begrepen, want meeste onrust op sumatra nu. Het valt over het algemeen wel mee heb ik begrepen, maar om er tussen te zitten gaat wat ver. Geniet nog maar lekker door hoor en eet smakelijk.
    Groetjes J en A.

• 02 April 2008 - 20:24

Jolanda:

Hoi luitjes,

Ik hoop dat jullie genieten van Bali straks, als je in Benoa komt moet je echt gaan eten in het restaurant dat Casa Bella heet, wij hebben daar iedere avond gegeten en het was fantastisch. Wij zijn ondertussen al wat aan de kou gewend maar we bewaren nog wel wat voor jullie hoor. We zaten daar in het Aston resort en dat kan ik jullie zeker aanraden. En ook al de Dorian geprobeerd, het fruit uit de hemel? :)

geniet nog maar lekker van het mooie land en alles wat het te bieden heeft.
    Groetjes Jolanda en (Frans natuurlijk)

• 02 April 2008 - 21:50

Pa En Ma:

Gelukkig dat jullie weer zijn opgeknapt.Van de Fitna merken we hier ook niets. Alleen veel geschreeuw en weinig wol van beide kampen.Ik ben benieuwd naar jullie reactie op Bali.Tot horens en goede vlucht.
    Groetjes van het gehele thuisfront.

• 04 April 2008 - 08:00

Hans En Joke:

Hoi Peet en Caroline,

Vervelend dat jullie niet helemaal top zijn. Hoop dat het nu over is. Geniet maar lekker op Bali, daar is genoeg te zien. Wat o.a mooi is is Tanah Lot.
    groetjes !!!