Gilli Meno (Lombok) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Gilli Meno (Lombok) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Gilli Meno (Lombok)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

17 April 2008 | Indonesië, Batavia

We hebben inmiddels alweer een aantal dagen op Gili Meno achter de rug en het is heerlijk. We hebben eergisteren na wat 'skills' in het zwembad de echte duik gemaakt in open water. Helaas voor mij is het bij die duik gebleven, ik heb problemen met klaren en dan heb je dus een probleem. Ik kom tot vier/vijf meter en daar blijft het bij. Gelukkig is Peet wel verder gegaan en hij heeft net zijn tweede duik (12 meter) achter de rug. Morgen is het de laatste duik naar 18 meter en een examen en dan heeft hij zijn brevet. Ik ben best een beetje jaloers maar ga het volgend jaar zeker weer proberen. Het enige voordeel wat ik nu heb is dat ik niet hoef te leren!! Het snorkelen is hier ook prachtig, je ziet hier zelfs schildpadden, echt super cool. Ik ben vandaag mee geweest op de boot en heb het allemaal van bovenvandaan kunnen bekijken.

Morgen blijf ik op het strand nog even genieten van de laatste luie dag (helaas). Ik heb zojuist onze terugreis naar Bali geregeld. Eerst varen we met een klein bootje via de andere Gilli eilanden naar Lombok, daar stappen we op de bus naar Senggigi en vandaar de boot naar Bali (Padangbai) en daar weer een bus naar Ubud waar we nog even willen shoppen voordat we zondag op het vliegtuig gaan. We hebben nu al heimwee en gaan volgend jaar zeker terug.

Bedankt allemaal voor jullie berichten en tot gauw. We hebben nog wel helemaal geen zin om naar huis te gaan, het is wel leuk om jullie allemaal weer te zien.

• 17 April 2008 - 09:35

Hans En Joke:

We hebben met veel plezier jullie ervaringen gelezen. Fijn dat het zo bevalt! Geniet nog maar en goeie reis terug. Ben heel benieuwd naar al jullie foto's !!!
    groetjes !!!

• 17 April 2008 - 09:43

Wilma:

Wat jammer dat je niet hebt kunnen duiken maar wie weet volgend jaar. ik ben wel heel blij dat jullie zo hebben genoten. Ik wens jullie nog hele fijne dagen een een goede thuisreis één voordeel is wel dat het weer in nederland wat beter gaat worden dus als alles meezit duik je hier gelijk de lente in want het is tot nu toch nog steeds winter
    Tot snel kusjes

• 17 April 2008 - 13:42

Pa En Ma:

Leuk voor Peet dat hij "af" mag duiken voor zijn brevet, kan hij bij ons voor de deur ook eens te water gaan, wie weet wat er hier te zien valt! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben maar aan alles komt een eind. Het klinkt allemaal heel aanlokkelijk, we zijn benieuwd naar de verhalen en foto's. We hopen dat de terugreis goed verloopt en we zien jullie graag weer terug hoor!

Tot maandag poepjes.