Jimbaran - Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Jimbaran - Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Jimbaran - Ubud

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

07 April 2008 | Indonesië, Ubud

We zijn gisteren verkast naar Ubud en het is hier in één woord fantastisch. Het is een heel sfeervol plaatsje met ontzaggelijk veel goede restaurantjes (niet alleen Aziatisch). Wij zijn er wel heel blij mee want de rijst komt onderhand ons neus en oren uit. Gisteren zijn we naar het huis van de Dali van Bali geweest, wijlen Antonio Blanco. Een Philippijnse kunstenaar, hele eigenzinnige man. Het huis is inmiddels een museum maar is helemaal intact gehouden.

We hebben vandaag een prachtige wandeling door de rijstvelden gemaakt en toen kwam er plots een bui opzetten, we zijn echt zeikwaternat geregend, inmiddels staat de zon weer te branden, buitje voor het stof zullen we maar zeggen. We hebben voor drie dagen een hotel geregeld maar wellicht dat we hier langer blijven. Vanavond gaan we naar een dansvoorstelling en daarna duiken we weer een restaurant in.

We hebben min of meer besloten niet verder te trekken naar de andere eilanden, dat houden we voor volgend jaar want Bali is echt een droom, daar gaan we nog even van genieten.

Ik kan hier eindelijk eens wat foto's uploaden om jullie allemaal een idee te geven.

Groetjes,

• 07 April 2008 - 09:24

Maudy:

Hallo Luitjes,

Fijn dat jullie genieten van Indonesie! Stijgt de kretek geur jullie al naar het hoofd? Hihihi. Ik hou je in de gaten hoor Caro. Laat idd snel wat foto's zien! Tot horens maar weer!

• 07 April 2008 - 09:30

Alida:

Goed dat jullie een lekkere plek gevonden hebben. Eet smakelijk en zie de foto´s graag.
    Alles leuk om te volgen.
    Groetjes en eet smakelijk
    alida

• 07 April 2008 - 09:34

Wilma:

he vakantiegangers wat is het toch leuk om jullie zo te kunnen volgen
    Ik ben heel blij dat jullie weer helemaal opgeknapt zijn er weer heerlijk kunnen genieten van jullie welverdiende vakantie
    Hier bijft het maar winter dus geniet lekker van de zon
    Wij zijn dit weekend weer naar de camping geweest nou we hadden weer een dik pak sneeuw dus je ziet het in nederland is de zomer nog heel ver te zoeken
    Geniet lekeker van alles en ik blijf jullie volgen

Dikke kus

• 07 April 2008 - 10:38

Pa En Ma:

Wat een mooie foto's, heel paradijselijk en jullie staan er ook geslaagd op onder die parasol met een lekker drankje. Bofkonten, hier is het nog steeds koud, iedereen verlangt naar de lente. Neem voor ons maar wat zon en warmte mee als je terugkomt dan zorg ik wel voor een pannetje erwtensoep. Geniet nog lekker en tot horens.

• 07 April 2008 - 13:18

Joke En Hans:

Hoi Caroline en Peet !!

Geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben op Bali. Leuk om jullie zo te volgen.Mooie foto's !
    Geniet er maar lekker van !!!
    Ben je al in Kusumba geweest, daar is een vleermuizengrot,wij vonden het wel indrukwekkend en Monkey Forest?
    groetjes !!!!!!!!

• 08 April 2008 - 06:08

Jolanda:

Hoi luitjes,

Geniet van Bali,zon zee en zand. Ben benieuwd naar jouw verhalen als je terug bent.

• 09 April 2008 - 07:23

Andre Den Ouden:

Hoi Peter,

Leuk om te horen dat jullie het prima naar de zin hebben. Ubud en trouwens op grote delen van Bali is het naar mijn mening prima toeven. Alleen Kuta/Legian is mij te druk. Nog zaken op het programma als de vlindertuin, of het waterpaleis (Tirta Gangga), de grootste tempel Besakih?
    Ter info, een oom (Diono)van mijn vrouw is ergens chefkok in een restaurant in Ubud. Weet alleen niet meer wel restaurant.

Groetjes en veel plezier,

Andre