Lipha (Ahmed) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Lipha (Ahmed) - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Lipha (Ahmed)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

10 April 2008 | Indonesië, Batavia

We zijn gisteren aangekomen in Lipha, dat ligt aan de Oostkust van Bali. Het is hier weergaloos mooi. We hebben de mooiste rijstterrassen van Bali gezien, echt schitterend. We hebben een onwijs leuk guesthous, eigenaar is trouwens een Nederlander maar dat wisten we niet. We hebben prachtig uitzicht op zee en een leuk zwembad vanwaar je ook uitzicht op zee hebt. Vandaag hebben we gesnorkeld en we hebben zelfs dolfijnen gezien, welliswaar in de verte, we zagen ze springen, een hele groep. We zitten te dubben of we niet toch maar eens een duiklesje moeten wagen, iedereen is enthousiast. Er ligt hier voor de kust een Japans wrak waar snorkeltochten naartoe gaan maar er ligt vlakbij ook een Amerikaans schip dat is getorpedeerd door de Japanners in de 2e wereldoorlog (de Liberty) en dat schijnt een unieke duikspot te zijn. We hebben vanmiddag een scooter gehuurd en rondgetourd langs de kustweg, die is heel steil zo af en toe maar dat maakt het juist mooi, prachtige vergezichten. Vanavond hebben we heerlijk Rendang gegeten, hebben we vanochtend al door moeten geven vanwege de bereidingstijd, was overheelijk. Wij denken hier te blijven totdat we terug moeten want het is hier paradijs op aarde. Groeten.

• 10 April 2008 - 12:59

Pa En Ma:

Fijn weer wat te horen van jullie en wat geweldig dat jullie het paradijs gevonden hebben, daar is iedereen toch naar op zoek, nietwaar? Ik denk dat wij die kant ook maar eens op moeten, is het daar niet bloedheet? Het ziet er allemaal prachtig uit. Wij zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's. Nou scheetjes, geniet nog met volle teugen dan kunnen jullie daar weer lang op teren!!
    Groetjes van ons hier en tot horens!

• 11 April 2008 - 06:36

Alida:

Geweldig dit allemaal te horen. Hartstikke goed, mens wat zullen jullie uitgerust zijn wanneer je terug komt.
    Die duiklessen moet je doen hoor, als je de kans krijgt. Is zo´n mooie ervaring en echt de ultieme stilte.
    Geniet nog maar lekker door en lieve groetjes Jacques en Alida