Padanbai - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Padanbai - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Padanbai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

13 April 2008 | Indonesië, Batavia

We hebben vijf heerljke dagen achter de rug in Amed. We zijn nu net aangekomen in Padanbai vanwaar we over een uur de oversteek gaan maken naar de Gili's (Lombok). We konden niet langer in ons guesthouse in Amed blijven omdat zij reserveringen hadden maar het is ook leuk om weer verder te gaan. We hadden een leuk clubje mensen in het guesthouse, een Nederlands echtpaar, een ouder Canadees echtpaar en wij zijn opgetrokken met een Oostduits stel van onze leeftijd. De Gili's is wel een leuk vooruitzicht omdat het een echt bounty eilandje is en daar kunnen we dan misschien de duik wagen. Gisterenavond zijn we naar een 'kroeg' geweest, daar speelde een liveband. Muzikaal echt geweldig maar vocaal hebben we ons echt bescheurd, alleen al de uitspraak, geweldig. Toen wij weer teruggingen naar ons guesthouse kwam iedereen ons een handje geven om ons te bedanken dat we geweest waren :)

Nu is het wachten op de boot, die vertrekt om 12.30 uur en het is een uurtje of vier dobberen, goed smeren maar weer want de zon brandt goed, zeker op het water.

Tot ziens maar weer, groetjes.

• 13 April 2008 - 04:48

Jolanda:

Nou ben benieuwd hoor, we willen zelf volgend jaar ook bali gaan verkennen dus de verhalen lezen we met veel plezier. Dobber ze en niet te bruin worden he :)

Groetjes Jolanda

• 13 April 2008 - 07:35

Wilma:

wat een ervaringen doen jullie allemaal op zeg maar ik ben heel erg blij dat het allemaal heel positief is hier gaat verder alles zijn gangetje werken en slapen dus geniet maar lekker van al dat moois fijne vakantie verder kusjes wilma

• 13 April 2008 - 08:54

Pa En Ma:

Begrijpen jullie nu waarom John zo graag terug wil naar Indonesie? Trouwens als ik de verhalen lees begint het bij mij ook weer te kriebelen.Sampai bertemu lagi.(tot ziens)

• 14 April 2008 - 07:07

Alida:

Een bounty eiland. Er is daar geloof ik ook niets wat tegenvalt, niet?
    De sfeer, het klimaat, de natuur. Ik geloof dat je wanneer je met een reisorganisatie gaat je het beste meer dan een half jaar van te voren kunt boeken is het niet?? Voor ons nog maar 10 maanden te gaan dan.
    Ik begin al te tellen.
    Groetjes
    alida

• 14 April 2008 - 14:24

Robert:

He Peter en Caroline,

Goed te horen dat jullie het naar de zin hebben. Geniet er nog lekker van!

Groeten,
    Robert