Bocas del Toro - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Bocas del Toro - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Bocas del Toro

Door: Peter & Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

23 Februari 2011 | Panama, Panama-stad

Maandagochtend aangekomen met het vliegtuig. We hebben nu ook het kanaal vanuit het vliegtuig gezien en dat is echt fantatisch, dan zie je ook alle sluizen en het kanaal tussen de sluizen.

Aanvliegen op Bocas was ook een machtig gezicht, heel veel jungle, eigenlijk alleen maar jungle. Het dorpje moet je een beetje leren kennen, in het begin vonden we er niet veel aan maar het heeft zeker charme. Je kan hier in ieder geval heerlijk eten en de stranden zijn paradijselijk. Gisteren hebben we de bus genomen naar Bocas del Dragon, aan de Noordkant, een rit van een kleine drie kwartier en heel mooi. Het is hier tot nu toe erg warm geweest, de zon brandt enorm maar vandaag regent het, hopelijk gaat dit niet de hele dag duren, volgens mij wordt het nu al lichter. We willen nog naar de andere eilanden en je kan hier fietsen maar daar willen we wel de zon bij hebben. We hebben gelukkig een overdekt terras dus kunnen buiten zitten, de temperatuur is gewoon lekker, dat dan weer wel.

Groeten.

• 23 Februari 2011 - 17:23

Alida:

hallootje.
    klinkt nog steeds goed hoor, de romantiek spat van de foto's. heerlijk.
    het is er echt prachtig hoor. en ach een beetje regen op zijn tijd. anders droogt je huid zo snel uit, is ook niet goed. doe je voorzichtig met de cocktails?
    kus
    jacques en alida

• 23 Februari 2011 - 20:19

Joke En Hans:

Ziet er geweldig uit !! Geniet maar lekker !!

• 24 Februari 2011 - 10:01

Wilma:

ziet er heel mooi uit zeg
    Geniet lekker van jullie welverdiende vakantie

Liefs Wilma

• 25 Februari 2011 - 12:38

Marloes:

Ha Caroline en Peter,

Wow wat een geweldig mooie omgeving, heerlijk!! Geniet maar lekker! Bevallen de accommodaties?
    Nog heerlijk twee volle weken voor de boeg!
    Wij gaan van ons korte welverdiende weekend genieten ;)

Enjoy, zien het volgende verslag tegemoet!

Liefs Loesje, Tommie en Schollie