Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

17 Mei 2016 | Vietnam, Hoi An

We hebben er inmiddels twee nachten opzitten in Hoi An en dat gaan er meer worden. Hoi An is echt zo leuk. In de avond branden er overal waar je kijkt gekleurde lampionnen en in de rivier liggen lotusbloemen (geen echte) en een draak en alles is verlicht, geeft een hele leuks sfeer. Overal zitten eettentjes en kroegjes met terassen, iets wat je in Aziē niet heel veel tegenkomt. We zitten met ons hotel aan de rivier en kijken naar de oude stad, een toplocatie. Je kan hier overal heerlijk eten en er zijn echt goede koffiezaakjes. Vanmorgen hebben we een wandeling gemaakt naar het strand, een tippel van 8 kilometer en hebben daar beetje geluierd op een ligbed en lekker gelunched. We hebben wel een taxi teruggenomen en liggen nu fff een tukkie te doe, Peet dan vooral. Straks willen we nog een bootje pakken en morgen hebben we kookles, ook ik ga me er aan wagen, wel zo gezellig samen.

Tot zover maar weer

• 17 Mei 2016 - 14:48

Rina Sanders:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Ik hoop dat Caroline weer is opgeknapt. Hier gaat alles zijn gangetje. Geniet nog maar lekker, dikke knuffel voor jullie. Liefs, moeder.

• 17 Mei 2016 - 18:46

Alida:

Klinkt helemaal geweldig. Zal een mooi fotoboek worden, want wil natuurlijk wel plaatjes kijken. En jij ook op kookles caroline? Kijk uit hė. Voor je het weet sta je ook te koken s avonds.

• 17 Mei 2016 - 18:47

Alida:

En weer niet die laatste regel. Die was dikke kus jacques en alida.