Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

24 Mei 2016 | Vietnam, Hoi An

Eergisteren zijn we aangekomen in Hoi An. We hadden een superleuke chauffeur die ons een aantal mooi plekken heeft laten zien en ons kennis heeft laten maken met my quang, een heerlijk vietnamees gerecht met noedels, fantastisch. Er waren hier eergisteren verkiezingen maar daar hebben we niet zoveel van gemerkt, volgens Heu, onze chauffeur is dat enkel een formaliteit, hij ging ook niet stemmen.

We zitten in een heerlijk hotel, ieder dag brengen ze je op verzoek naar het strand waar zij hun eigen bedjes hebben en krijgen we handdoeken mee. Het is hier een paar kilometer vandaan dus die service is wel relaxed. Vanochtend lagen we om half tien op het strand en werden we om half twee weer opgehaald, daarna zijn we gaan douchen, zout eraf en hebben we de fiets gepakt. Onderweg een hapje en een drankje en fietsen door het achterland van Hoi An, zo komen wij de laatste dagen hier wel door. Hoi An is zo ontzettend leuk, dat is bijna niet uit te leggen.

Gisteren hebben we nog een boottripje gedaan met een oude baas hier, geweldig.

Gisterenhebben we een Italiaan ontdekt hier 'Goodmorning Vietnam', een echte Italiaan, goddelijk gegeten. De noedels en rijst even aan de kant gezet, vanavond gaan we er weer eten.

Voor donderdagavond hebben we een vlucht geboekt naar Hanoi, om half tien, hebben we lekker nog twee hele dagen hier voor de boeg en een dag Hanoi en dan zit het er helaas weer op, maar voor nu genieten we er nog van.

• 24 Mei 2016 - 15:18

Rina Sanders:

Leuke plaatjes! Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Zo te zien is het erg warm daar bij jullie. Hier is t wisselvallig en frisjes. Het eind is weer in zicht kinders. Ik hoop jullie gezond en wel terug te zien eind van de week. Fijne voortzetting en goede reis terug! Knuffels van moedert.