Van Tam Coc naar Hoi An - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu Van Tam Coc naar Hoi An - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Caroline en Peter Zwoferink-Sanders - WaarBenJij.nu

Van Tam Coc naar Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Peter

15 Mei 2016 | Vietnam, Ninh Bình

Vandaag vliegen we met Vietnam Airlines naar Da Nang, vandaar is het nog 30 km naar Hoi An. Hoi An schijnt volgens velen het charmantste stadje van Vietnam te zij, wij zijn benieuwd.

We hebben drie nachten in Tam Coc geslapen, niet omdat het daar zo leuk is maar omdat ik me toch wel een paar dagen niet echt lekker heb gevoeld. Na het eten van iets wat niet helemaal lekker viel in Sapa kreeg ik keelpijn en pijnlijke klieren in mijn hals, dat is gelukkig bijna over.

De omgeving hier is echt prachtig, het plaatsje zelf stelt niets voor en het zit niet echt in de Vietnamees om een plek gezellig te maken, ook niet in de restaurants. Als er een betonnen vloer ligt en een golfplaten dak zijn ze tevreden, minimaal licht en plastic tafels en stoelen. Als het goed is, is dat in Hoi An wel anders, leuk vooruitzitzicht.

we hebben de afgelopen dagen de grotten van Trang An bezocht met een boot, hebben scooter gereden en twee wandelingen door de rijstvelden gemaakt.

We zijn wel blij hier zo te vertekken, hebben het hier wel gezien nu. Over een uurtje worden we opgehaald voor de rit naar de luchthaven van Hanoi. We melden ons weer als we in Hoi An zijn.

Tot zover.

• 15 Mei 2016 - 09:01

Joke En Hans:

Gelukkig weer opgeknapt ! Goede reis ! Benieuwd naar volgende bestemming!

• 15 Mei 2016 - 09:38

Rina Sanders:

Hoi kinders, vervelend dat Caroline niet lekker is, daar maak ik me toch wel zorgen over. Kijk asjeblieft uit wat je eet of drinkt. Maar jullie zijn in ieder geval weer op weg naar de volgende bestemming.
    Goede reis en voorzichtig. Liefs ,mams.

• 15 Mei 2016 - 11:09

Jacques En Alida:

Hallootje. Goede reis verder en zoek iets chiques uit te slapen en te eten